loading...
طراحان برتر
معین بازدید : 14 جمعه 29 شهریور 1392 نظرات (0)

خرید آموزش پرورش اندام مصطفی محمد

 

خرید آموزش پرورش اندام مصطفی محمد – اگر دوست دارید تا ورزش بدن سازی را به صورت حرفه ای آغاز کنید پیشنهاد م یکنیم تا در همین اولین قدم به فکر یک استاد خوب و مجرب باشید.چرا که متاسفانه در ورزش پرورش اندام تقریبا همه برای خود ادعای استادی دارند و دوست دارند تا هر کسی که از آنها سوال می کند به روش و شیوه خود جوابی به آن داده باشند.آموزش بدنسازی می تواند بسیار مهم و حیاتی به نظر برسد چرا که اگر حرکت را به صورت اصولی و دقیق اجرا نکنیم  امکان آسیب رسیدن به عضلات بدن بسیار بالا رفته و ممکن است خطرات جبران ناپذیری را به همراه داشته باشد.

ما امروز در فروشگاه مارکت سنتر ۲۴ یک اموزش پرورش اندام بسیار خوب و با کیفیت که توسط استاد بزرگ و مسلم این رشته یعنی مصطفی محمد اموزش داده می شود را برای شما در سایت قرار داده ایم.شما با تهیه این مجموعه و با اجرای دقیق حرکات طبق روش های آموزش داده شده می توانید به موفقیت های بزرگی دست یابید و خیلی سریع به پیشرفت برسید.

 خرید آموزش پرورش اندام مصطفی محمد

امکان خرید پستی این مجموعه برای شما علاقه مندان به بدن سازی وجود داشته و کافیست ابتدا شفارش خود را ثبت نمایید و بعد از دریافت کالا وجه آنرا به مامور پست بپردازید.شما در آموزش بدنسازی فوق یاد خواهید گرفت که چگونه باید از وزنه ها و دمبل ها استفاده کرد.روش کار با دستگاه های بدن سازی را فرا خواهید گرفت.به شما آموزش خواهیم داد که کدام عضلات را باید با هم تمرین دهید و در چه روز های و چه ساعاتی تمرین کنید که بهترین نتایج را بگیرید.

بدنسازی امروز به یک علم تبدیل شده است و اگر  مراحل آنرا به صورت علمی و دقیق انجام دهید می توانید هر روز  شاهد پیشرفت خود باشید. با خرید اموزش بدن سازی فوق شما نکاتی مهم و ضروری را درباره پرورش اندام یاد خواهید گرفت که ممکن است تا به حال چیزی درباره انها نشنیده باشید.

 

 

خرید آموزش پرورش اندام مصطفی محمد توسط 30 کاربر تایید شده است امتیاز 5 / 5



برچسب:
٬ , , , , , , ,

==============================================

خرید آموزش نانچکو بروسلی

خرید آموزش نانچکو بروسلی

 

 

خرید آموزش نانچکو بروسلی – اگر عاقه مند به یادگیری فنون نانچکو هستید و دوست دارید تا این تکنیک ها را به بهترین روش و توسط مخترع این روش فرا بگیرید پیشنهاد می کنیم حتما با تهیه آموزش نانچکو  فوق که توسط خود بروسلی آموزش داده شده است هر چه سریع تر مهارت های خود را بالا ببرید. دقت داشته باشید اگر واقعا بخواهید می توانید با در اختیار داشتن این مجموعه و کمی تلاش و کوشش پس از مدت کوتاهی به نتیجه بسیار مطلوبی برسید.

ما سعی کرده ایم تا در فروشگاه مارکت سنتر ۲۴ بهترین آموزش نانچکو را برای شما عزیزان تهیه و در اختیارتان بگذاریم.شما در این مجموعه به صورت قدم به قدم از ابتدا تمام فنون لازم نانچیکو را فرا خواهید گرفت و در هر مرحله وارد تکنیک های پیشرفته تر خواهید شد.این رشته مخصوصا برای کسانی که در حال انجام ورزش های رزمی هستند بیشتر به دردد می خورد چرا که اگر بتوانند در کنار هنر های رزمی تکنیک های نانچکو را هم پیاده نمایند کار انها بسیار حرفه ای تر و زیبا تر جلوه خواهد کرد.

 

خرید آموزش نانچکو بروسلی

در فروشگاه مارکت سنتر ۲۴ امکان خرید پستی این مجموعه برای شما علاقه مندان فراهم شده است.کافیست تا سفارش خود را ثبت کرده و سپس بعد از دریافت کالا وجه آنرا به مامور پست بپردازید.

شما هم می توانید با خرید آموزش نانچکو و با برنامه ریزی دقیق و تمرین و تکرار در مدت زمان کوتاهی به مهارت های بالایی در این زمینه دست یابید.کافیست تا در هنگام اجرای تکنیک های نانچیکو تمرکز  خود را بروی حرکات بگذارید و با دقت و ظرافت  هر مرحله را انجام دهید.خواهید دید که همین قدم به قدم کار کردن شما روزی /انقدر سریع خواهد شد که باعث شگفتی خود و دیگران خواهید شد.

 

خرید آموزش نانچکو بروسلی توسط 66 کاربر تایید شده است امتیاز 5 / 5



برچسب:
٬ , , , , , ,

=======================================================

خرید اینترنتی آموزش نانچکو

خرید اینترنتی آموزش نانچکو

 

 

امروز برای علاقه مندان به آموزش نانچکو یک مجموعه بسیار عالی تصویری در سایت قرار داده ایم که به صورت روان و شیوا  تمامی تکنیک های ورزش نانچکو را به شما اموزش می دهد.نانچیکو ورزشی است که بیشتر به عنوان دفاع شخصی استفاده شده و در هنر های رزمی  مخصوصا کونگ فو بیشتر استفاده می شود.مبتکر نانچکو کسی نیست جز بروسلی.او سال ها پیش این روش را ابداع کرد.

با خرید اموزش نانچکو و تمرین و تلاش می توانید بزودی با این وسیله حرکات زیبا و نمایشی اجرا کرده و پیشرفت  خوبی نمایید.برای اموزش یادگیری نانچکو باید دقت داشته باشید که داشتن یک استاد بزرگ و مجرب بسیار مهم می باشد.در این مجموعه هم سعی شده است از بهترین و مجرب ترین اساتید جهان استفاده شود.فروشگاه مارکت سنتر ۲۴ امکان خرید پستی این مجموعه را برای علاقه مندان فراهم آورده است و کافیست تا برای  ثبت سفارش خود بروی دکمه خرید پستی کلیک کرده و سفارش خود را ثبت نمایید و بعد از تحویل کالا وجه آنرا به مامور پست بپردازید.

  

خرید اینترنتی آموزش نانچکو

برای  علاقه مندان به هنر های رزمی پس از یاد گرفتن فنون رزمی رشته خود به نوعی لازم به نظر می رسد که بتوانند حد اقل با یکی از وسایل رزمی همچون نانچیکو هم بتوانند هنر نمایی کنند.پس اگر در حال یادگیری هنر های رزمی هستید بسیار مناسب است که در کنار آن به تمریم و یادگیری این هنر نیز بپردازید و روزانه مقداری هم برای این رشته زمان بگذارید.با خرید آموزش نانچکو و تمرین و ممارست در کار بزودی شاهد خواهید بود که مهارت بسیاری را کسب کرده اید و همزمان با اجرای تکنیک های رزمی رشته خود در کنار آن می توانید به اجرای تکنیک های این هنر هم پرداخته و قدرت خود را به رخ همه بکشید.

 

نانچکو سلاح پرکاربرد و قابل حمل می باشد که جنبه نمایشی و زیبایی های آن باعث شده است پای ثابت مهارتهای یک رزمی کار باشد و توسط افسانه هنرهای رزمی بروسلی به دنیا بطور عمومی معرفی شد.

آموزش ناچکو دوبل (کاتا) به صورت تکنیک به تکنیک و با حرکات آهسته و قابل درک به همراهی اجرای سریع این حرکات توسط شاگردان کوچک و بزرگ و در جهت های مختلف شامل ۵ کاتای مختلف و بسیار جذاب از نانچیکو به صورت جفتی که توسط استاد حسین خاکی آموزش داده می شود.

 خرید اینترنتی آموزش نانچکو توسط 23 کاربر تایید شده است امتیاز 4 / 5



برچسب:
٬ , , ,

=============================================================

خرید آموزش بدنسازی کلمن

خرید آموزش بدنسازی کلمن

 

امروزه یکی از ورزش هایی که طرفداران بسیاری را به خود جلب کرده است ورزش پرورش اندام است.شما برای آموزش بدن سازی باید اصول و روش های مختلفی را به کار ببرید تا بتوانید به نتیجه مطلوب برسید.در این ورزش اگر اصولی کار نکنیم احتمال آسیب رسیدن به عضلات بسیار بالا خواهد رفت و ممکن است صدمات جبران ناپذیری به خود وارد کنید.به همین منظور ما  یکی از بهترین آموزشهای بدنسازی را برای شما عزیزان علاقه مند فراهم اورده ایم تا با تهیه و تماشای آن بتوانید طبق اصول و روش های استاندارد هر چه سریعتر به نتایج دلخواه خود برسید.در این مجموعه شما با استاد بزرگ و نام آشنای این رشته  قدم به قدم تمام موارد مورد نیاز را فرا خواهید گرفت.شما توسط رونی کلمن آموزش پرورش اندام خواهید دید و نحوه کار با وزنه ها را فرا خواهید گرفت.نحوه استفاده از انواع دستگاه های پرورش اندام را اموزش می بینید.افراد مبتدی یاد خواهند گرفت که از  کجا و چگونه باید شروع کنند و افراد حرفه ای تر نیز روش های اماده سازی برای مسابقات را آموزش می بینند.

 

خرید آموزش بدنسازی کلمن

رونی کلمن در آموزش پرورش اندام بسیار اصولی و جدی و به صورت کاملا شیوا و روان تمام موارد مورد نیاز شما را اموزش خواهد داد.باید هنگام تماشای این مجموعه نهایت دقت را به عمل آورید تا بتوانید هر حرکت را به صورت اصولی اجرا نمایید.

با هم یک بیوگرافی از مربی بزرگ بدن سازی  یعنی رونی کلمن خواهی دید:

نام‌ کامل‌: رونی‌ دین‌ کلمن‌.
تاریخ‌ تولد: ۱۳ ماه‌ سه‌ ۱۹۶۴٫
محل‌ تولد: مونرو‚ لوییزیانا.
محل‌ اقامت‌ فعلی‌: آرلینگتون‌‚ تگزاس‌.
وضعیت‌ ازدواج‌: مجرّد.
ارتفاع‌ قد: ۱۸۰ سانتی‌ متر.
وزن‌ هنگام‌ برگزاری‌ مسابقه‌: ۱۲۰ کیلوگرم‌.
وزن‌ خارج‌ از فصل‌ برگزاری‌ مسابقه‌: ۱۴۵ کیلوگرم‌.

 ما در فروشگاه مارکت سنتر ۲۴ امکان خرید پستی این مجموعه را فراهم آورده ایم و براحتی می توانید ابتدا سفارش خود را ثبت نموده و سپس بعد از دریافت ان وجه  کالا را به مامور پست بپردازید.

با خرید اموزش بدن سازی می توانید خیلی سری تر نسبت به قبل در این رشته پیشرفت نمایید و دیگر نگران آسیب رسیدن به عضلات خود نباشید.

 

خرید آموزش بدنسازی کلمن توسط 42 کاربر تایید شده است امتیاز 5 / 5



برچسب:
٬ , , , , , , , ,

===================================================

خرید اینترنتی آموزش کیوکوشین

خرید اینترنتی آموزش کیوکوشین

 

 

آیا شما هم علاقه مند به یادگیری ورزش کیوکوشین هستید؟ آیا دوست دارید تا در این رشته رزمی به مهارت های بالا دست یابید؟ ما امروز در فروشگاه مارکت سنتر ۲۴ برای شما علاقه مندان آموزش کیوکوشین را قرار داده ایم تا با تهیه و تماشای آن بتوانید مهارت های خود را هر روز بالاتر ببرید.این آموزش توسط یکی از بزرگان بلا منازع این رشته تهیه شده است و در واقع شما یکی از برترین اساتید دنیا را می توانید در اختیار داشته باشید.این شخص کسی نیست جز اندی هوک.

 

خرید اینترنتی آموزش کیوکوشین

اندی هوک به گفته های اهل فن بزرگترین استاد کیوکوشین تاریخ بوده و دارای مهارت های بالایی در این زمینه بوده است. اگر بخواهیم به قسمتی از افتخارات این استاد بزرگ اشاره کنیم می توان موارد زیر را نام برد:

* فینالیست مسابقات  K-1 G.P ۱۹۹۸

* فینالیست مسابقات  K-1 G.P ۱۹۹۷

* قهرمان مسابقات K-1 ۱۹۹۶ ژاپن

* قهرمان مسابقات کیک بوکسینگ W.K.A

* قهرمان مسابقات موی تای سنگین وزن اروپا

* فینالیست کیوکوشین قهرمانی جهان ۱۹۹۳

* قهرمان کیوکوشین جهان ۱۹۹۲

* قهرمان مسابقات کیک بوکسینگ W.M.T.C

 

شما با خرید آموزش کیوکوشین فوق و با کمی تمرین و تکرار می توانید در مدت زمان کوتاهی به مهارت های لازم دست یابید.این مجموعه به بهترین روش  و به صورت کاملا روان و شیوا به شما همه چیز را خواهد اموخت.

آموزش کیوکوشین مانند سایر اموزش های رزمی دیگر هم نیاز به یک مربی مجرب دارد و هم نیاز به پشتکار و تلاش.شما با تهیه این مجموعه به نوعی بهترین استاد را در اختیار خواهید داشت و با پشتکار خود می توانید بهترین نتیجه را حاصل نمایید.کیوکوشین ورزشی است که اگر از همان ابتدا آنرا به صورت اصولی فرا بگیرید در آینده و در مقاطع بالاتر روند پیشرفت شما بسیار سریع تر خواهد بود.

 

خرید اینترنتی آموزش کیوکوشین توسط 90 کاربر تایید شده است امتیاز 5 / 5



برچسب:
٬ , , , , , , , ,

===================================================

خرید آموزش کونگ فو

خرید آموزش کونگ فو

 

خرید آموزش کونگ فو  – برای یادگیری ورزش رزمی کونگ فو روش های مختلفی وجود دارد اما یکی از بهترین روش هایی که جدیدا طرفداران بسیاری نیز پیدا کرده است استفاده از محصولات آموزشی تصویری در این زمینه می باشد.بر همین اساس ما در برای علاقه مندان به آموزش کونگ فو  مجموعه ای بی نظیر و فوق العاده را در قالب ۳۰ دیسک آماده کرده ایم که به تمام جزئیات و کلیات این رشته پرداخته و واقعا جز کاملترین مجموعه های آموزش ورزش کونگ فو به شمار می آید.در این مجموعه آموزشی شما با ابتدا با نرمش های مخصوی کونگ فو آشنا خواهید شد.

در مرحله بعدی به آموزش تکنیک های کونگ فو خواهیم پرداخت و شما با ریز ترین تکنیک ها و فنون آشنایی کامل پیدا خواهید کرد.در قسمت سوم این مجموعه شما با اصول مبارزه آشنا خواهید شد و تمام مواردی را که باید برای یک مبارزه بدانید را اموزش خواهید دید.به قسمت آخر اموزش که می رسیم در مورد بدنسازی این ورزش می پردازیم.

ما در فروشگاه مارکت سنتر ۲۴ امکان خرید آموزش کونگ فو را برای شما علاقه مندان فراهم آورده ایم و براحتی می توانید با کلیک بروی دکمه خرید پستی سفارش خود را ثبت نمایید و بعد از دریافت کالا وجه آنرا به مامور پست بپردازید.

 

خرید آموزش کونگ فو

در واقع هدف واقعی کونگ فو هم بستگی و هم اهنگی میان انسان ها می باشد و بیشتر از انکه هدفش تقویت قوای جسمانی باشد دوست دارد تا به جنبه های روحی و روانی و عرفانی ورزشکار بپردازد.شما با افزایش قدرت تمرکز و تقویت قوای روحی خود می توانید در کار های فیزیکی هم بسیار موفق تر ظاهر شوید و شاید همین موضوع باعث شده است تا کونگ فو کاران از مهارت های بالایی نسبت به سایر رزمی کاران دیگر برخوردار باشند.

بطور کلی مبارزه کونگ فو مبارزه با ترس و ظلم و ستم برای آزادی انسان تا آخرین قطره خون است که در بخشی از سوگند نامه کانگ فو می خوانیم: از روی فرین پی پشتیبان نبرد نیکی با بدی هستم.

 پس ارگر علاقه مند به خرید آموزش کونگ فو دارید و در خود این جنم را می بینید که با دقت به تمام اصول و آموزش های داده شده عمل کنید پیشنهاد می کنیم همین الان اقدام به خرید نمایید  و اولین قدم در این راه را محکم و با قدرت بردارید.

 

خرید آموزش کونگ فو توسط 12 کاربر تایید شده است امتیاز 5 / 5



برچسب:
٬ , , , , , , , , , ,

==================================================

آموزش کونگ فو تو آ

آموزش کونگ فو تو آ

 

آموزش کونگ فو تو آ  – اگر علاقه مند به ورزش رزمی کونگ فو تو آ هستید و دوست دارید تا در این رشته رزمی به مهارت های بالایی دست یابید پیشنهاد می کنیم حتما از این مجموعه اموزش کونگ فو تو آ که در سایت قرار داده ایم استفاده نمایید.کونگ فو  تو آ دارای ۷ بخش یا مایگا می باشد.در این ورزش نه تنها به حرکات فیزیکی پرداخته شده بلکه جنبه بسیار مهم تر آن این است که به جنبه های علمی و عرفانی و پزشکی نیز در آن پرداخته شده است.جالب است بدانید که ورزش کونگ فو تو آ با استیل و فیزیک بدنی ایرانی ها بسیار تناسب داشته و بر همین اساس در اکثر مسابقات ایرانیان توانسته اند به افتخارات بزرگی در این رشته دست یابند.

ما امروز در فروشگاه مارکت سنتر ۲۴ قصد داریم تا با یکی از بهترین آموزش های کونگ فو تو آ تمام اصول مورد نیاز را به شما علاقه مندان آموزش دهیم.اگر علاقه مند به خرید آموزش کونگ فو تو آ از سایت ما می باشید می توانید براحتی با کلیک بروی دکمه خرید پستی سفارش خود را ثبت کرده و بعد از دریافت کالا وجه آنرا به مامور پست بپردازید.

 آموزش کونگ فو تو آ

کونگ فو تو آ در ایران قدمت زیادی ندارد اما در ۵ سال گذشته توانسته است علاقه مندان زیادی را به خود جلب نماید.نه تنها برای این ورزش بلکه برای سایر رشته های رزمی همیشه به شما پیشنهاد می کنیم از اساتید برتر و مجرب استفاده نمایید.چیزی که می توانید در این مجموعه اموزشی از آن بهره ببرید چرا که مجموعه فوق توسط برترین اساتید کونگ فو برای شما تهیه شده است و اگر با دقت به ان بپردازید بعد از مدتی اندک می توانید بهترین نتیجه را حاصل نمایید.

رنگ لباس کونگ فو تو ا مشکی می باشد و از لحاظ علمی نیز بررسی کرده اند و فهمیده اند که رنگ مشکی انرژی را در خود جذب کرده و از هدر رفتن آن جلوگیری می کند

اولین شال بند این ورزش سفید رنگ است و دومین رنگ ان قهوه ای است و به همین ترتیب با توجه به مزان مهارت ها رنگ بندی این شال تغییر می کند تا شال آخر که مشکی رنگ خواهد بود.

با خرید آموزش کونگ فو تو آ از فروشگاه ما و کمی تمرین و ممارست در کار شما هم می توانید به مهارت های بالایی در این رشته رزمی دست یابید و همزمان با پرورش جسم خود به پورش روح و روان خود نیز بپردازید.

آموزش کونگ فو تو آ توسط 33 کاربر تایید شده است امتیاز 4 / 5



برچسب:
٬ , , , , ,

======================================================

آموزش تکنیک های فوتبال

آموزش تکنیک های فوتبال

 

آموزش تکنیک های فوتبال – شاید شما هم شنیده باشید که در دنیا کسانی هستند که اصلا فوتبالیست معروفی نبوده اند اما انقدر به توپ فوتبال و انجام حرکات تکنیکی با توپ فوتبال با ان مسلط هستند که تعجب همگان را بر می انگیزند.امروز در این مجموعه قصد داریم پسر جوانی را به شما معرفی کنیم که با توپ فوتبال دست به کار های خارق العاده ای زده است.او توانسته کار هایی را انجام دهد که حتی بهترین های روز دنیا در عرصه فوتبال هم کم اورده اند.

نام قهرمان داستان ما Billy Wingrove می باشد.او در رقابت های دو نفره که با بزرگانی همچون رونالدینیو و کیریستین رونالدو و همچنین زلاتان  داشته است توانسته در نهایت آنها را شکست دهد.آموزش حرکات تکنیکی با توپ توسط این استاد بزرگ برای شما علاقه مندان  تهیه شده و براحتی می توانید  شما هم بعد از مدتی تمرین حد اقل به اکثر حرکات این فرد مسلط شوید و موجب حیرت دوستانتان گردید.

آموزش تکنیک های فوتبال

ما در فروشگاه  مارکت سنتر ۲۴ امکان خرید پستی این مجموعه را برای شما عزیزان فراهم  آورده ایم و هر زمان که خواستید می توانید براحتی انرا سفارش داده و پس از دریافت کالا وجه  محصول را به مامور پست بپردازید.

شما با داشتن این مجموعه می توانید  در یادگیری تکنیک های فوتبال بسیار سریع تر از سایر دوستانتان پیشرفت کرده و به مهارت های بالایی دست یابید.

همین الان تصمیم بگیرید و اگر دوست دارید تا شما هم با حرکات تکنیکی با توپ آشنا شوید و به مهارت های بالا دست یابید می توانید با تهیه این مجموعه و تماشای آن و بعد کمی تمرین و تکرار به این مهارت دست یابید.

 

خرید آموزش حرکات تکنیکی با توپ فوتبال

 

آموزش تکنیک های فوتبال توسط 84 کاربر تایید شده است امتیاز 5 / 5



برچسب:
٬ , ,

==================================================

خرید مترجم گریه کودک

خرید مترجم گریه کودک

 

دنیای کودکان و نوزادان دنیای عجیبی است .انها هنوز نمی توانند نیاز ها و خواسته های خود را با شما در میان بگذارند و همین کار را به مراتب سخت تر و پیچیده تر کرده است.تنها سلاح و ابزار ارتباطی یک نوزاد با شما گریه می باشد.حال این هنر شما است که بتوانید از نوع گریه های او خواسته هایش را تشخیص دهید.امروز در فروشگاه مارکت سنتر ۲۴ یک اموزش بسیار کاربردی برای شما عزیزانی که در خانه نوزارد دارید قرار داده ایم.این مجموعه با نام  مترجم گریه کودک شناخته شده است.

در این مجموعه اموزشی به شما اموزش می دهیم که گریه های کودکان چه معنایی دارد و هر زمان که شروع به گریه کردن می کنند چه یزی از شما می خواهند.باید توجه داشته باشید که هر گریه یک معنایی خاص دارد و مطمئن باشید هیچ کودکی بی علت گریه نمی کند.شما با خرید مترجم گریه کودک و تماشای با دقت ان می توانید خیلی سریع زبان ارتباطی کودک خود را ترجمه کنید و از این پس با کودک خود ارتباطی دو سویه  بر قرار نمایید.

 

خرید مترجم گریه کودک

این محصول در سال ۲۰۱۰ و ۲۰۱۱ میلادی  به عنوان یکی از پر فروش ترین محصولات در سراسر دنیا شناخته شده است.شما با تهیه و این مجموعه و یادگیری آموزش های آن دنیایی جدیدی را برای خود و کودک دلبندتان رقم خواهید زد.دیگر نیاز نیست تا ساعت گریه های کوچولوی خود را تحمل کنید .هر زمان که او شروع به گریه کرد براحتی متوجه منظورش خواهید شد.

ما در فروشگاه مارکت سنتر ۲۴ امکان خرید پستی این مجموعه را برای شما عزیزان و علاقه مندان فراهم آورده ایم.کافیست تا سفارش خود را ثبت کرده و بعد از دریافت کالا وجه آنرا به مامور پست بپردازید.

با داشتن این مجموعه براحتی می توانید به دنیای پر رمز و راز کودک خود نفوذ کرده و از خواسته ها و نیاز های او بیشتر مطلع شوید.

 

خرید مترجم گریه کودک توسط 20 کاربر تایید شده است امتیاز 5 / 5



برچسب:
٬ , , , , , ,

======================================================

خرید اینترنتی آموزش ژیمناستیک

خرید اینترنتی آموزش ژیمناستیک

 

 

اگر شما هم علاقه مند به یادگیری ورزش ژیمناستیک هستید و دوست دارید تا در این رشته به موفقیت دست یابید بهترین کار تهیه یک مجموعه آموزشی بوده که تمام اصول و تکنیک های این ورزش را به شما از پایه آموزش دهد.بر این اساس امروز در فروشگاه مارکت سنتر ۲۴ شاهد مجموعه آموزش ژیمناستیک هستیم که به صورت تصویری و قدم به قدم تمام جزئیات را به شما اموزش می دهد.با  وجود چنین مجموعه ای دیگر نگران یادگیری این ورزش نباشید و فقط کافیست تا در هنگام تماشای آن به دقت به تمام تکنیک ها و اصول حرکتی  آن توجه نمایید.

در آموزش ژیمناستیک شما باید قبل از هر چیز بروی حرکات خود تمرکز داشته باشید.اگر از قدرت بدنی بالایی برخوردار باشید و در اجرای حرکات هم استاد باشید اما تمرکز لازم را در هنگام کار نداشته باشید به هیچ وجه نمی توانید موفق ظاهر شوید.

 

خرید اینترنتی آموزش ژیمناستیک

ما در این مجموعه در سه سطح مقدماتی و سپس متوسط و در اخر به صورت حرفه ای به شما اموزش های لارم را خواهیم داد.شما با خرید آموزش ژیمناستیک و تکرار و تمرین می توانید در مدت کوتاهی به مهارت های لازم در این رشته دست یابید.

شما در این مجموعه آموزش های زیر را یاد خواهید گرفت:

آموزش نرمشهای تعادلی در زیمناستیک
آموزش حرکات کششی وانعطافی در زیمناستیک

ما امکان خرید پستی این مجموعه را برای شما علاقه مندان فراهم کرده ایم و به راحتی می توانید سفارش خود را ثبت کرده و پس از دریافت کالا وجه آنرا به مامور پست بپردازید.اگر دوست دارید تا فرزندان خود با ورزش ژیمناستیک آشنا کنید بهتر است از همین الان با تهیه این مجموعه به تمام نکات و تکنیک های این ورزش را به صورت اصولی و از پایه نشان دهید.

 

خرید اینترنتی آموزش ژیمناستیک توسط 40 کاربر تایید شده است امتیاز 5 / 5



برچسب:
٬ , , , , , , , , ,

====================================================

خرید آموزش میوه آرایی و سفره آرایی

خرید آموزش میوه آرایی و سفره آرایی

 

خرید آموزش میوه آرایی و سفره آرایی امروز برای همه علاقه مندان به هنر میوه آرایی و سفره آرایی یک مجموعه بسیار کامل و بی نظیر تدارک دیده ایم که قطعا با تماشای آن می توانند کار های بسیار زیبا و شیکی در این باره انجام دهند.علاقه مندان به آموزش میوه آرایی و همچنینن آموزش سفره آرایی با تهیه این محصول می توانند از انواع مدل های روز و جدید در این زمینه بهره ببرند.شما با تهریه این مجموعه مواردی همچون ابزار های سفره آرایی-نحوه برش های تزیینی در سفره-معرفی انواع مواد تزئینی-انواع گل آرایی با میوه ها و موارد بسیار زیاد دیگر را نیز فرا خواهید گرفت.

فروشگاه مارکت سنتر ۲۴ برای شما عزیزان علاقه مند به سفره آرایی و میوه آرایی این مجموعه بی نظیر را در فروشگاه خود قرار داده است و امکان خرید پستی را نیز برای آن فراهم اورده است.ابتدا می توانید سفارش خود را ثبت کرده و سپس بعد از دریافت کالا وجه آن را به مامور پست بپردازید.

 

خرید آموزش میوه آرایی و سفره آرایی

شما به صورت کامل در این مجموعه با ابزار های سفره آرایی آشنا خواهید شد.

نحوه چیدمان صحیح در سفره ها را اموزش می بینید.

انواع گل آرایی با هویچ را آموزش می بینید.

نحوه دیزاین گلدان ها را فرا خواهید گرفت.

تهیه انواع دسر را اموزش می بینید.

طرز تهیه خرس با تربچه را خواهید اموخت.

با فلفل دلمه ای انواع شکل  های زیبا را می توانید به صورت تزئینی در اورید.

و…. خرید آموزش میوه آرایی و سفره آرایی

 

با خرید آموزش میوه آرایی  فوق می توانید کامل ترین مجموعه در این زیمنه را برای خود تهیه کرده و با دقت به اموزش های آن گوش فرا دهید و با کمی تمرین و تکرار می توانید بعد از مدتی خودتان کار های بسیار زیبایی را تولید نمایید.

همچنین در قسمت آموزش سفره آرایی با انواع مدل های زیبا آشنا می شوید و اگر کمی تلاش کنید می توانید در مدت زمان بسیار کوتاهی بهترین و زیبا ترین سفره آرایی را در میان سایر دوستان خود به نمایش بگذارید.

 

خرید آموزش میوه آرایی و سفره آرایی توسط 12 کاربر تایید شده است امتیاز 5 / 5



برچسب:
٬ , , , , , , , ,

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 8
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 11
  • آی پی دیروز : 17
  • بازدید امروز : 10
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 10
  • بازدید ماه : 10
  • بازدید سال : 23
  • بازدید کلی : 290