loading...
طراحان برتر
معین بازدید : 44 پنجشنبه 08 اسفند 1392 نظرات (0)

 

 

خرید اینترنتی آموزش احکام

 

خرید اینترنتی آموزش احکام - اگر به دنبال یادگیری و آموزش احکام دین مبین اسلام هستید و دوست دارید تا در این زمینه حد اقل به انجایی برسید که بتوانید نیاز ها و سوالات شخصی خود را پاسخگو باشید ما به شما پیشنهاد می کنیم با خرید آموزش احکام فوق براحتی و در کمترین زمان سطح دانش و اطلاعات خود را در این زمینه بالاببرید.این اموزش به صورت کاملا تصویری بوده و برای داشن آموزیان دانشجویان و حتی طلاب نیز قابل استفاده می باشد.

برای خرید آموزش احکام از فروشگاه البرز خرید کافیست تا بروی دکمه خرید پستی کلیک کرده و سفارش خود را ثبت نمایید و بعد از دریافت محصول وجه آنرا به مامور پست بپردازید.

 


 

 

مواردی را که در این آموزش احکام یادخواهید گرفت عبارتند از :

مساله تقلید در اسلام

نحوه وضو گرفتن و طهارت در اسلام

انواع غسل ها و تیمم و احکام صوت در اسلام

کلیه مسائل مربوط به نماز و شکیات آن

آداب نگاه کردن و محارم در اسلام

واجبات نماز و ارکان و غیر ارکان آن

قبله و مکان نماز گزار

احکام مسجد

اذان و اقامه

اداب روزه گرفتن

نماز جمعه-نماز آیات-نماز وحشت-نماز عید فطر

و....

شما با تهیه این مجموعه می توانید در تمامی موارد بالا و بسیاری موارد دیگر که در این قسمت ذکر نکردیم اطلاعات خود را بالا برده و از پس مسائل و مشکلات شرعی خود بر آیید.



 

 

 کلمات کلیدی:

آموزش احکام , خرید آموزش احکام

 

 

خرید اینترنتی اصول عقاید اسلامی

 

خرید اصول و عقاید اسلامی - آیا تا به حال به این فکر افتاده اید به عنوان یک مسلمان و شیعه درباره اصول عقاید اسلامی کمی تحقیق کنید و اطلاعات خود را در این زمینه افزایش بدهید؟ آیا دوست دارید تا مرجعی کامل از تمام اموز ها و عقاید اسلامی را در یک  مجموعه دریافت نمایید؟ ما امروز در فروشگاه البرز خرید برای شما دوستان و عزیزان علاقه مند مجموعه ای با نام اصول و عقاید اسلامی را تهیه و تدارک دیده ایم که در  ان می توانید تمامی موارد لازم و ضروری در مورد  مباحثی همچون توحید-معاد-نبودت و سایر موضوعات مشابه را بیابید.

 

 

 

 

 

این مجموعه با سخنان استاد قرائتی به شما عزیزان تقدیم می شود.یک مجموعه صوتی و تصویری که با بیان شیرین استاد قرائتی  گفته شده و برای تمام سنین و رده ها نیز مناسب می باشد.

ما در فروشگاه البرز خرید امکان خرید اصول عقاید اسلامی را برای شما عزیزان فراهم کرده ایم و براحتی می توانید همین الان با کلیک بروی دکمه خرید پستی سفارش خود را ثبت نموده و بعد از دریافت کالا وجه آنرا به مامور پست بپردازید.

در این مجموعه در ابتدا نیاز به دین مورد بررسی قرار می گیرد و سپس و بعد از اینکه اثبات شد که به دین نیاز است در قدم بعدی به انتخاب دین می پردازیم.در این مرحله نیز با اثبات  و برهان خواهیم گفت که برترین دین همانا اسلام است.

در قسمت های بعدی به مشترکات تمام ادیان خواهیم  پرداخت و سپس به  اموزه های اسلامی.آثار ایمان را در زندگی بررسی خواهیم کرد و در قسمت بعدی به ماموریت انبیا و رسالت انها خواهیم پرداخت.

این مجموعه ای از اموز ها و عقاید اسلامی بوده و واقعا  دارای ارزش بسیاری می باشد چرا که برای اولین بار تمامی این موارد در یک مجموعه جمع اوری و زیر نظر استاد قرائتی گفته شده است.

 

 

 

 

 

 

 

 

کلمات کلیدی:

اصول و عقاید اسلامی , آموزش اصول اسلامی , عقاید اسلامی

 

 

خرید اینترنتی آموزش آرایش چشم

 

خرید اینترنتی آموزش آرایش چشم - آیا به دنبال یادگیری آرایش چشم هستید؟ آیا دوست دارید در هنر به مهارت های بالایی دست یابید؟ ما امروز در فروشگاه البرز خرید برای شما علاقه مندان به هنر آرایشگری یک آموزش آرایش چشم قرار داده ایم که می توانید با تهیه و تماشای آن انواع مدل های آرایش را فرا گرفته و هر کدام را که خواستید برای خود و یا دیگران پیاده سازی نمایید.

در این آموزش آرایش چشم سعی شده است تا از جدیدترین مدل های آرایشی استفاده کرده و به صورت کاملا تصویری و به بهترین شکل برای شما عزیزان هنر جو تمام ریزه کاری ها و نکات مهم را آموزش دهد.ما نیز در البرز خرید امکان خرید پستی این مجموعه را فراهم آورده ایم و براحتی می توانید همین الان سفارش خود را ثبت نموده و بعد از دریافت کالا وجه آنرا به مامور پست بپردازید.

 

 

 

شما با خرید آموزش آرایش چشم فوق  انواع خط چشم های زیبا و حرفه ای را یاد خواهید گرفت و انواع سایه را توسط برترین اساتید  به صورت تصویری خواهید دید.

همچنین انواع مدل های آرایشی مانند خلیجی و اروپایی و انواع آرایش صورت را نیز فرا خواهید گرفت.بعضی از مورادی که در این مجموعه خواهید دید مانند:

آموزش مش

آموزش آرایش عربی

آموزش خط چشم های عربی

آموزش کاشت مو

آموزش بافتن و  آرایش مو

100 نکته مهم در هنگام ارایش صورت و چشم


با خرید آموزش آرایش چشم فوق مجموعه ای کامل و بی نظیر را تهیه کرده اید که بدون شک می تواند نکاتی را به شما آموزش دهد که شاید در سر کلاس هیچ  آرایشگرری به شما گفته نشود.پس اگر می خواهید یک قدم مثبت به سمت آرایشگر شدن حرفه ای بردارید همین الان برا ی خرید این مجموعه اقدام نمایید.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

کلمات کلیدی:

آموزش آرایش چشم , خرید آموزش آرایش چشم , آرایش چشم

 

 

خرید اینترنتی آموزش افزایش اعتماد به نفس

 

خرید اینترنتی آموزش افزایش اعتماد به نفس - آیا تا به حال به این موضوع فکر کرده اید که اگر کمی اعتمادبه نفس بیشتری داشتید تا الان بیشتر از این می توانستید پیشرفت کنید و موقعیت های بهتری را بیابید.؟امروز داشتن اعتماد به نفس از یک طرف و نداشتن /ان از طرف دیگر مساله ای برای بشر شده است.

یک سری بحث می کنند که چگونه اعتماد به نفس بیشتری را داشته باشند و یک سری دیگر به دنبال راهی برای آموزش اعتماد به نفس هستند.ما امروز در البرز خرید یک مجموعه فوق العاده و کاربردی را برای شما عزیزان تهیه کرده ایم.شما با خرید آموزش اعتماد به نفس  فوق می توانید اولا خلی زود را های رسیدن به این مورد را کشف کرده و کاری کنید که اگر جز افرادی بوده اید که فاقد اعتماد به نفس لازم بوده اند دیگر این مشکل را نداشته باشید.

در مرحله بعدی زمانی که اعتماد به نفس را در خود ایجاد کردید و مراحل به  دست اوردن ان را آموختید به قسمتی می رسیم که باید این اعتماد را در خود هر روز بیشتر و بیشتر کنید.البته دقت داشته باشید هیچ گاه منظور ما اعتماد به نفس کاذب نیست و نبوده.باید بسیار به این موضوع دقت داشت که اعتماد به نفس کاذب می تواند بسیار خطرناک و مشکل آفرین باشد.


 

 

خرید آموزش افزایش اعتماد به نفس

 

برای همین است که ما پیشنهاد می کنیم حتما با یک مجموعه اموزشی به صورت کاملا علمی و اصولی اعتماد به نفس را در خود ایجاد و پرورش دهید.

محققین بعد از بررسی های فراوان علائمی را کشف کرده اند که می تواند نشان دهنده نداشتن اعتماد به نفس در فرد باشد از جمله این علائم می تواند

1-بخل و حسادت

2-نسبت به دیگران شک داشتن

3-مشوش بودن افکار

4-احساس عدم شایستگی

5-نداشتن اعتماد به خو.د

شما با خرید آموزش اعتماد به نفس از فروشگاه البرز خرید و تماشای با دقت آن خواهید توانست بر بسیاری از مشکلات خود فائق آیید و از این پس زندگی را با دید بهتری خواهید دید.ما امکان خرید پستی را برای شما عزیزان فراهم نموده ایم و براحتی می توانید با کلیک بروی دکمه خرید پستی سفارش خود را ثبت نمایید.

 


 


 

کلمات کلیدی:

آموزش اعتماد به نفس , افزایش اعتماد به نفس , خرید آموزش اعتماد به نفس

 

 

خرید آموزش سفره آرایی و میوه آرایی

 

خرید آموزش سفره آرایی و میوه آرایی - هنر سفره آرایی و میوه آرایی چندی است که مورد توجه بانوان ایرانی قرار گرفته و شاهد ان هستیم که در این باره کلاس های اموزشی مختلفی نیز برگزار می شود.بر همین اساس ما در فروشگاه البرز خرید یکی از کاملترین و بهترین آموزش سفره آرایی و میوه آرایی را تهیه و در سایت قرار داده ایم.هنر سفره آرایی هنری است که باید در آن به دید مناسبی از چیدمان وسایل دست یابید و همینطور بتوانید با وسلیل موجود بهترین ها را تهیه کید.

همچنین در میوه  آرایی قرار است شما با همین میوه هایی که همیشه موجود دارید به نوعی جدید و مدرن سفره خود را تزیئن کنید.ما در این اموزش قدم به قدم همه موارد را به شما هنر آموز عزیز نشان خواهیم داد و شما با کمی تلاش و تماشای این فیلم اموزشی خواهید توانست که بعد از مدتی زیبا ترین سفره ها  را بچینید.


 

 

خرید آموزش سفره آرایی

 

آنچه شما با خرید آموزش میوه آرایی و سفره ارایی زیر یاد خواهید گرفت مواردی همچون:

 

معرفی اواع مواد تزیئنی سفره

انواع ابزار های سفره آرایی و میوه آرایی

نحوه تهیه و نگه داری مواد

انواع چیدمان میز و سفره

انواع برش های تزیئنی

انواع تزیئن با تربچه

نحوه درست کردن اشکال مختلف با میوه

انواع گل آرایی با هویچ

و......

 

ما در البرز خرید امکان خرید آموزش سفره آرایی  فوق را برای شما علاقه مندان فراهم کرده ایم و کافیست تا بروی دکمه خرید پستی کلیک کرده و سفارش خود را ثبت نمایید و بعد از دریافت کالا وجه انرا به مامور پست بپردازید.

شما در این مجموعه انواع تزیین غذاها را نیز یاد خواهید گرفت و براحتی از این به بعد می توانید سفره خود را با همین مواد همیشگی به شکلی زیباتر و جذاب تر بچینید.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

کلمات کلیدی:

آموزش سفره آرایی , آموزش میوه آرایی , خرید آموزش سفره آرایی و میوه آرایی , میوه آرایی , سفره آرایی

 

خرید ژورنال عروس و داماد

 

 

خرید ژورنال عروس و داماد - ایا شما هم دوست دارید تا در شب عروسی خود با چهره ای متفاوت از سایر عروس ها ظاهر شوید؟ آیا دوست دارید تا آخرین مدل ها ی ژورنال عروس و داماد را ببینید و الگو برداری کنید؟ما در البز خرید یک مجموعه کامل  ژورنال لباس عروس و داماد را تهیه و برای شما علاقه مندان در سایت گذاشته ایم.با استفاده از این محصول می توانید آخرین مدل ها و لباس های عروس و داماد را مشاهده کنید و از هر کدام که خوشتان امد برای شب عروسی خود استفاده نمایید.

در این مجموعه شما  انواع عکس های آتلیه  و عکس های شب های عروسی هنرمندان را خواهید دید.انواع فیگور های عروس و داماد را مشاهده خواهید کرد.

 

 

 

ژورنال عروس و داماد

 

حتی این مجموعه برای عکاسان  بسیار می تواند مفید باشد چرا که بوسیله ان یاد خواهند گرفت که چگونه و با چه فیگور هایی از شما عکس بگیرند.با خرید ژورنال عروس و داماد دیگر نران هیچ چیز نباشید چرا که تنوع مدل فیگور و تنوع مدل لباس در این مجموعه بسیار بالا بوده و حنما شما مواردی از این مجموعه را پسند خواهید کرد.

ما در البرز خرید امکان خرید پستی این کالا را فراهم کرده ایم و براحتی می توانید همین الان سفارش خود را ثبت نمایید و بعد از دریافت کالا وجه آنرا به مامور پست بپردازید.در این ژورنال بهترین و به روز ترین طرح های عروس و داماد را خواهید یافت.طرح هایی که می توان از آن الگو گرفت و برای خود و یا دیگران از انها استفاده کرد.محصول فوق یکی از جدیدترین کارهای ارائه شده در این زمینه می باشد.

 


 

 

 

 کلمات کلیدی:

ژورنال عروس و داماد , ژورنال عروس , خرید ژورنال عروس

 

 

خرید آموزش ژیمناستیک

 

خرید آموزش ژیمناستیک - ورزش ژیمناستیک به عنوان مادر تمامی ورزش ها شناخته می شود و بسیاری معتقد هستند که این ورزش را باید از دوران کودکی آموزش داد.برای آموزش ژیمناستیک جدا از اینکه نیاز است حتما زیر نظر مربیان مجربر و به صورت عملی و در کلاس های مخصوص آموزش های لازم را ببینید از طرفی ثابت شده است که در هر ورزشی ابتدا باید اصول و قواعد و تکنیک های آن را فهمید و سپس به اجرا در آورد.

ما نیز در فروشگاه البرز خرید با یک مجموعه کامل از آموزش ژیمناستیک در خدمت شما علاقه منندان به این ورزش هستیم و سعی کرده ایم تا بهترین و کاملترین آموزش موجود را برای شما در سایت قرار دهیم.شما  برای یادگیری ژیمناستیک می بایست ابتدا این نکته را بدانید که هر چقدر سن و سالتان  کمتر باسد احتمال موفقیت و پیشرفتتان در این ورزش بیشتر است.

 

 

 

شما با خرید آموزش ژیمناستیک فوق  در سه سطح مقدماتی و متوسط و پیشرفته تمام تکنیک ها و روش های این ورزش را فرا خواهید گرفت.

یاد خواهید گرفت که چگونه حرکات تعادلی را اجرا نمایید.

یاد خواهید گرفت که برای اینکه بدنتان بتواند تحمل حرکات قدرتی را داشته باشد چگونه بدنسازی مخصوص این رشته را انجام دهید.

نحوه زدن حرکات کششی در ژیمناستیک را فرا خواهید گرفت.

ما برای شما علاقه مند به خرید آموزش ژیمناستیک امکان خرید پستی این مجموعه را فراهم کرده ایم و براحتی می توانید همین الان سفارش خود را  با کلکی بروی دکمه خرید پستی ثبت کرده و بعد از تحویل آن وجه کالا را به مامور پست بپردازید.

 

 

 

 

 

 

کلمات کلیدی:

 

آموزش ژیمناستیک , خرید آموزش ژیمناستیک , ورزش ژیمناستیک ,یادگیری ژیمناستیک

 

 

 

 آموزش حرکات تکنیکی با توپ

 

 آموزش حرکات تکنیکی با توپ - اگر شما هم علاقه مند هستید تا با توپ فوتبال بتوانید به اجرای حرکات تکنیکی بپردازید لازم است که حتما یک بار به تماشای این آموزش بنشینید.نام این اثر اموزش حرکات تکنیکی با توپ  فوتبال است .در این مجموعه آموزشی شما خواهید فهمید که حتما برای اجرای چنین حرکاتی نیاز نیست که یک فوتبالیت حرفه ای باشید.

ما در البرز خرید امکان خرید پستی این مجموعه را برای شما عزیزان فراهم /اورده ایم.شما با چشمان خود می بینید که چگونه یک پسر جوان با توپ کار های خارق العاده ای را انجام خواهد داد که جتی بزرگان فوتبال همچون مسی و رونالدو هم از پس ان بر نخواهند آمد.

 


 

 

 

برای اجرای حرکات تکنیکی با توپ باید اصول و قاعده آن را یاد بگیرید و ما با این آموزش  راه رسیدن به این مهارت را به صورت تصویری به شما نشان خواهیم داد.اگر دوست دارید تا بعد از مدتی به مهارت بسیار بالایی دست یابید و موجب شگفتی دوستان و آشنایان خود شویدپیشنهاد می کنیم همین الان اقدام به خرید اموزش حرکات تکنیکی با توپ نمایید و خیلی سریع به تماشای آن بپردازید.

شما تمام تکنیک های مبتدی و پیشرفته را فرا خواهید گرفت و اینکه اصلا باید از کجا و چگونه به این تسلط برسید را یاد خواهید گرفت.با ما باشید تا به شما تکنیک های ناب فوتبال را بیاموزیم.البرز خرید سعی نموده تا از میان سایر محصولات مشابه یکی از بهترین های بازار را برای شما عزیزان انتخاب و درسایت قرار دهد.کافیست تا همین الان بروی دکمه خرید پستی کلیک نموده و سفارش خود را ثبت نمایید و زمانیکه کالا را ردیافت کردید وجه انرا به مامور پست بپردازید.

 


 

 

 

 

 

کلمات کلیدی:

آموزش حرکات تکنیکی با توپ , حرکات تکنیکی با توپ

 

 

خرید آموزش کونگ فو تو آ

 

 

خرید آموزش کونگ فو تو آ - اگر علاقه مند به یادگیری ورزش کونگ فو تو آ هستید به شما پیشنهاد می کنیم در همین گام اول سعی کنید تمامی موارد را به صورت کاملا اصولی و علمی فرا بگیرید تا هم سریع تر پیشرفت نمایید و هم از آسیب رسیدن بدن خود تا حد ممکن جلوگیری به عمل آورید.ما امروز یک آموزش کونگ فو تو آبسیار خوب را برای شما در نظر گرفته ایم که بوسیله /ان می توانید تا حد زیادی در این رشته ورزشی پیشرفت نمایید.

کونگ فو تو آ دارای هفت بخش می باشد و جالب است بدانید بر خلاف تصور عام که فکر می کنند این رشته بیشتر به جنبه های مبارزاتی و فیزیکی پرداخته اما در واقع مکتب کونگ فو تقویت قوای روحی و روانی فرد بوده و در واقع مبارزه با ظلم و ستم را شعار خود قرار داده است.

شما با خرید آموزش کونگ فو تو آ فوق می توانید خیلی سریع تمامی تکنیک های ریز و درشت این  رشته را فرا بگیرید و از در مبارزات و مسابقات به نحو احسن استفاده نمایید.

 

 

 

 

فراگیری انواع روش های مبارزاتی و یادگیری  نرمش ها و نوع بدن سازی این رشته نیز در این آموزش گنجانده شده است.

البرز خرید امکان خرید پستی این مجموعه را برای شما علاقه مندان به کونگ فو تو آ فراهم کرده و براحتی می توانید سفارش خود را ثبت و سپس بعد از دریافت کالا وجه آنرا به مامور پست بپردازید.

برای اینکه بدانید چگونه باید در مبارزه با حریف مستقیم خود پیروز شوید

برای اینکه بدانید نحوه نرمش کردن و اماده سازی بدنی در کونگ فو تو آ چگونه است

برای اینکه بدانید چگونه باید تمامی فنون این رشته را فرا گرفت

و....

ما شما را دعوت به دیدن این مجموهعه ارزشمند می کنیم.

 

 

 

 

 

 

 

کلمات کلیدی:

آموزش کونگ فو , خرید آموزش کونگ فو , آموزش کونگ فو تو آ , یادگیری کونگ فو تو آ

 

 

 

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 8
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 14
  • آی پی دیروز : 17
  • بازدید امروز : 13
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 13
  • بازدید ماه : 13
  • بازدید سال : 26
  • بازدید کلی : 293